fredag 27 juni 2014

Katter och studenter

Har visst inte visat de två senaste tavlorna? Hade bråttom att laga dem klara i maj. Så bråttom att jag inte kom ihåg att fota dem ordentligt. Den ena har jag bara en ynka mobilbild på. Den andra kom jag på vid hämtningen, att jag glömt att fota. Blev några snabba foton i dålig belysning. Snett blev det också. Men visar dem nu då i allafall. 




Denhär tavlan blev beställd som present åt en student. Temat skulle vara student och katter. 





Och samma beställare ville ha en egen kattavla för hon blev så förälskad i Grannens katter, som jag visat här tidigare. Båda är gjorda i akryl.

Glad och överraskad är jag över omnämnandet i denhär trevliga bloggen! Där kan ni se en av mina uggletavlor jag gjorde förra året. 
http://yourssblogi.blogspot.fi/2014/06/pollot.html

Trevlig helg till er alla!


2 kommentarer: